W związku ze zmianą operatora strefy płatnego parkowania od stycznia 2021 roku opłaty telefonem komórkowym będą mogły być dokonywane wyłącznie w aplikacji City ParkApp.
Wszystkie niewykorzystane środki pieniężne zgromadzone w aplikacji moBiLET można odzyskać bez żadnej prowizji. Aby to zrobić należy przesłać mailem dyspozycję zwrotu na adres Biura Obsługi Klienta moBiLET, podać swoje dane i numer konta bankowego. Z zasady środki są zwracane na numer konta, z którego zostały ostatnio wpłacone. Ponadto adres e-mail, z którego wysłano dyspozycję, musi odpowiadać adresowi podanemu przy rejestracji w systemie moBiLET. Wszelkie inne przypadki są traktowane indywidualnie i podlegają weryfikacji przez pracowników moBiLET. Szczegółowe informacje na stronie www.mobilet.pl
Pieniądze zgromadzone w aplikacji moBiLET można wykorzystać za opłacenie postoju w strefie płatnego parkowania w innych miastach, obsługujących tę usługę oraz w komunikacji miejskiej i na parkingu sklepu "Biedronka" - ul. R. Dmowskiego.
Pieniądze zgromadzone w aplikacji moBiLET można wykorzystać za opłacenie postoju w strefie płatnego parkowania w innych miastach, obsługujących tę usługę oraz w komunikacji miejskiej i na parkingu sklepu "Biedronka" - ul. R. Dmowskiego.